Vodasoft ileri teknolojiyi müşteri memnuniyeti ile taçlandırıyor…

2002 yılında kurulan ve bugün Türkiye’nin hizmet verilen marka sayısı bakımından en büyük çağrı merkezi olan Vodasoft Call Center Solutions’ın teknolojik altyapısı Netser tarafından oluşturulmuştur.
Vodasoft ileri teknolojiyi müşteri memnuniyeti ile taçlandırıyor…

2002 yılında kurulan ve bugün Türkiye’nin hizmet verilen marka sayısı bakımından en büyük çağrı merkezi olan Vodasoft Call Center Solutions’ın teknolojik altyapısı Netser tarafından oluşturulmuştur.

Netser, teknolojik altyapılar konusundaki bilgi birikimini Vodasoft’da gerçekleştirdiği projede de devam ettirmiştir ve Avaya Nortel Enterprice Solutions (NES) ürünlerinden IP PBX CS1K ve BCM450 altyapısı üzerine Contact Center Manager, CallPilot, CCT (CTI interface) ve ses kayıt uygulamalarını Vodasoft’un kullanımına sunmuştur. Kesintisiz (7X24) çağrı merkezi hizmetleri, aynı zamanda kurulan güvenli ses altyapısı ve uygulamaları ile gerçekleştirilmiştir. CS1K ve BCM450 yedekli altyapısının yük paylaşımı, gün geçtikçe artan kapasiteye kısa sürede cevap verilmesini ve müşteri memnuniyetinin hedeflenen en üst seviyede gerçekleştirilmesini sağlamaktadır.

Vodasoft CCS her aşamasında kaliteye önem verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin altyapısının sağlanmasında, kalite prensibinden ödün vermeyerek Netser ile çalışma kararı almıştır.

|