Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi

Netser Grup tarafından gerçekleştirilen proje kapsamında; Ümraniye Belediyesi ile Ümraniyeliler arasındaki tüm iletişimin ve koordinasyonun Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi üzerinden sağlanması hedeflenmiştir.
Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi

Netser Grup tarafından gerçekleştirilen proje kapsamında; Ümraniye Belediyesi ile Ümraniyeliler arasındaki tüm iletişimin ve koordinasyonun Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi üzerinden sağlanması hedeflenmiştir. Bu kapsamda aynı anda 20 operatör kapasiteli Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi ismini taşıyan çağrı merkezi ve saha ofisleri projesi hayata geçirilmiştir. Böylece Ümraniyeliler gerek özel tahsis edilmiş 444’lü Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezi hattını direkt arayarak; gerek mahallelerine yerleştirilmiş Taff Telefon ünitelerinden Ümraniye Belediyesi Çözüm Merkezlerine ücretsiz olarak bağlanarak; gerekse de saha ofislerine giderek Beyaz Ofis çalışanları ile yüz yüze görüşerek belediye ve belediyecilikle ilgili tüm hizmet ve ihtiyaçlarını daha etkin ve rahat bir şekilde karşılayabilmektedir. Projenin bir diğer önemli aşaması olan “başkanla görüntülü görüşme” teknolojisi sayesinde Ümraniyeliler Başkanlarına her an ulaşma ve direkt görüşme fırsatına da sahiptirler. Bu çözümde Netser Grup olarak, dünyanın tümleşik iletişim çözümleri konularında lider firması olan Avaya firmasının ürün ve çözümleri seçilmiştir.

|